TRÄNINGSVÄRK!!

Heej!! :)


Var ju i Romme idag, det var verkligen skit kul! :D
Började med att min väckarklocka ringde 05:30 -.- skulle ju vara i skolan 06:10
Kom typ kvart över, vi satte oss i bussarna och åkte dit, tog 3 timmar, sen åkte jag hela dan och bussen åkte från Romme, 16:20 tbx mot Vällingby! Vi var vid skolan 19 exakt :)
Jag drog direkt hem, drog av alla varma kläder, käkade, duschade, kollade på tv ett tag och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, jag är helt slut och har världens träningsverk :( Börjar 09:30 imorgon, så det är nice!! :D
Imorgon ska vi typ bara ha nån föreläsning, ska till tandläkaren oxå.. :P
Jaja, min dag har iaf varit suuuuuper bra, hoppas ni haft en bra dag! :)



Love the Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0