Terese! <3

Vi var som systrar, vi var Piff & Puff!
Sommaren 2008 var vårat år!
Det var året då vi pratade varje dag, vi gjorde grymt mkt kul tsm då!
The Voice med Lina, Saras land, dagarna vi bara umgicks och Daniels student! Allt var såå roligt!
Vi umgick alltid då, guldet och alla discon! Tiderna då, när det största problemet var vilken kille man skulle dansa med.. Vi var små då..
Sommaren 2009 var du med mig en vecka i skärgården med min pappa och min syster! Det var så jävla kul, dem fina kvällarna med solnedgång, åka jolle med vinden i håret, känna den stekande solen i ansiktet, sitta på båten med en kall läsk i handen och spana killar, simma i det salta vattnet, känna doften av grillat kött på seneftermiddagen, åka wakeboard och när man bara fryser lite och kryper in under sitt täcke och somnar till det klukande ljudet på utsidan och känna hur båten svajar lite lätt och somna och veta att man har en hel dag allt längta efter med fantastiksa personer!
Jag trodde vi skulle vara Piff & Puff resten av våra liv, men du har förädrats så mkt, du har ditt liv, dina kompisar, dina val och jag har mitt liv, mina kompisar och mina val.
Vi pratar inte ens med varandra nu, vi tog egna väger som ledde åt helt olika håll!
Det hät kanske var meningen, men jag gillar det inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0