Tänker....

Sitter i mitt rum i mjukiskläder och orkar inte gå och lägga mig.. Alla andra sover redan och jag sitter här och tänker en massa.. :(
Saknar honom jätte mkt :( Fattar inte varför jag bara inte glömmer honom.. Han får mig bara att må så jävla dåligt, trycker ner mig, snackar skit om mig.. Varför kan jag bara inte glömma honom?! :'(
Heelt jävla sjukt hur man kan älska men ändå hata en person så mkt på samma gång..
Han är lycklig, har glömmt mig, bara total skiter i mig som om jag aldrig funnits.. Det suger verkligen.. Asså fy faaan.. Hate this!!
Nu ska jag plocka undan mina läx-böcker från sängen och börja tänka på att krypa ner under täcket..
Behövde bara skriva lite..
Godnatt <3



Love the Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0