SPOOOOORTLOOOOOOV!!!!!! :D :D :D <3

Heeeeej!! :D


Jag har SPOOOOORTLOOOOV!! Så jävla nice asså..
Idag har jag iaf varit i skolan, va rätt chill, gjorde typ inget :P
Dagen började iaf med att jag käkade frukost i skolan med Fiia :) Efter ett tag kom tvillingarna S&F :)
Efter frukosten hade vi dans 45 min, jag pallade inte va me, men dem andra va jätte duktiga :)
Sen skulle vi va i klassrummet för vi skulle få veta vilka gymnasium vi ska ha vecka 10 :)
Sen drog vi och kollade på en film om rökning med Jonny -.- Asss tråkigt!
Hade lunch en timme och då va jag med min älskling Neneh! <3  Vi pratade om ALLT!! <3
Var tvungen att gå tipsrunda med Simon och Kotte en timme oxå -.-
Sen fick jag SPOOOORTLOOOV!!!  Är så jävla glad asså :P
Snackade lite skit med Aleexaa :)
Drog hem och mötte pappa på vägen hem :)
Vi bar upp massa stolar tills imorgon :) Efter ett tag drog jag, pappa och Renée till Coop i Vinsta och handlade :)
Medans vi handlade hann min älskling "R" komma så jag gick jag mötte honom vid tuben <3
Vi drog hem till mig och nu chillar vi bara :)
Vi ska snart göra hemgjord pizza :D
Hoppas ni får en bra Fredag-kväll! <3



Love the Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0