Skiit kul!

Godmorgon!! :D


Idag är jag seg.. :P
De va iaf skiiiiit klu igår :) Fick träffa massa nytt folk, fick massa paket, trevligt folk, gulliga barn och att va med dem nära och kära va såå nice :)
Det var riktigt kul att träffa Familjen Burell (kompisar från bårklubben), vi brukar ju bara träffa dem på sommaren :) Jesper och jag är ju väldigt bra kompisar så de va kul att va med honom :) <3
Det droppade iaf in folk heeeela kvällen, jag, mamma och Matilda gick hem därifrån 23
Jag satte mig framför datan i några timmar sen gick jag och lade mig. Vaknade för kanske 1,5 timme sen.. Har bara legat och dragit mig i sängen. Är as hungrig så funderar på att gå upp och äta :P Om jag orkar..
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, älsklingen sover fortarande :P Kanske sover hos honom ikväll :) Får se hur det blir, måste ju vara hemma tidigt imorgon, ska ju på soc-möte...
Vad tänker ni gulliga bloggläsare göra idag? :)
Nej, nu skriker min  mage efter nåt att äta! Hörs senare :*



Love the Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0