ROMME!!! :D

Heeej!! :D


Igår var jag bara i skolan, åkte till pappa igår kväll..
Idag har jag gått i skolan, har varit seegt.. Johan har varit FETT dryyyg, skiiit jobbigt.. -.-
Efter skolan åkte jag direkt in till stan och mötte älsklingen :) Vi väntade på personen jag sov hos i Lördags, hade glömt min kamera hos den personen så jag mötte den personen och fick tillbaka den :)
Sen drig jag hem, käkade middag, gick till Vällingby och köpte matsäck tills imorgon, gick hem och nu väntar jag på att få duscha.. Jag ska till romme med skolan imorgon, så det ska bli riktigt kul :) Nu ska jag packa så jag har allt och göra min sallad jag ska ha med mig :)
Medans jag väntar ska jag hänga upp en hylla, en tavla och ett litet skåp i mitt nya rum så länge :)
Hoppas ni haft en bra dag!



Love the Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0