Orkar inte..

Hej!


Idag har jag pluggat massa matte, men gör hela tiden fel, Jätte jobbigt... Jag kämpar och kämpar i timmar men ändå blir det ändå bara fel och konstigt! Blir så frustrerad, för jag brukar ha lätt i matte och fatta allt..
Har matteprov imorgonbitti, jag MÅSTE få VG, annars blir jag sur.. + att jag har so-prov på Torsdag.. Ska kunna Europas alla länder, huvudstäder och vart på kartan de ligger.. Så jävla drygt..
Jag har en jobbig period just nu, jag går igenom mkt.. Allt är bara svårt jobbigt och drygt, jag mår så jävla bra och är glad och på as bra humör ena minuten, men minsta lilla som går fel eller förstör det blir allt bara svart och skit, mitt humör sjunger till det lägsta, mitt humör blir uselt..
En person som jag mig så jävla glad och får mig känna mig så speciell.. Du vet vem du är "R" <3
Nu ska jag börja plugga min so, sen sova är heelt slut..



Love the Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0