Nice dag!

Heej!! :)


Fredag idag, niiiice!!
Min morgon började med att jag var super-trött -.- Som alltid.. Jag drig iaf upp mig till sist och fixade mig och gick till skolan i snökaoset.. Hade snö över hela benen när jag kom till skolan -.-
Vi hade ingen musik första lektionen för våran lärarr satt fast i snön, så vi fivk hänga i caféet så länge :)
Sen hade vi matte, ängla möte, elevens val, lunch idrott och no.. Alla lektioner rullade på bra och va nice :)
Efter skolan gick  jag hem, tog en macka sen åkte jag till min gulliga "R" ;) Tog ju fucking 1,5 timme att åka dit -.- Dryyyygt!! Var med honom några timmar och år middag med hans familj :) Jätte mysiigt!! <3
Var tvungen att åka ifrån honom vid 20, för jag skulle vara hemma 21:30 -.- Var hemma 21:29 :D
Men när jag kom hem så pratade jag lite med pappa och Renée, sen ringde min "R" och pratade med honom ett tag ;)
Ska faktiskt sova snart, är väldigt trött och det har varit en låååång vecka..
Godnatt! Hoppas ni haft en bra Fredag!



Love the princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0