Liiiite över social?

Heeej!! :D

Asså jag lovar, jag måste typ bo tsm med någon som e som jag.. Jag måste nästan alltid prata eller vara med någon, hatar att va ensam elr inte prata med någon.. Asså typ chatta och messa räknas nästan som prata.. Som nu, alla i min familj sover ingen på fb svarar och alla e sega på att svara på mess, jag mååååååste prata med någon, asså jag är väldigt social men ibland får jag typ panik om jag inte pratar med någon.. Det är faktiskt jobbigt ibland..
Annars då? Joo, jag sitter och äter glass :P jätte gott faktiskt.. Ikväll har jag inte gjort så mkt spec, Niklas va här ett tag sen duschade jag, käkade kollade på tv, chattade med en massa människor.. Pratade faktiskt med Elin, Eriks nya tjej, jag har ju träffat henne när jag och Erik va tsm.. Hon förstår mig faktiskt ganska bra :) Det var jätte skönt att få prata med henne, så allt är lungt mellan henne och mig :) <3
Har faktiskt pratat med Erik idag oxå, allt var inte lika lungt där. Saker som jag inte vill ta upp här...
Jag mår mkt bättre idag :) Men allt e fortfarande rätt tungt, men det börjar iaf bli bättre :) Sköönt det!!
Jag har plockat undan och dammsugit mitt rum idag oxå :D Fett duktig jag är (a)
Nej, nu ska jag äta upp min glass, borsta håret och tänderna sen sova! Har ju skola imorgon :(
Godnatt alla sötnosar! <3



Love the Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0