Life sucks sometimes.... :/

Godkväll kära läsare! :)


Igår så åkte jag till en person vid 20, kan inte skriva vem eller varför här i bloggen tyvärr :/ Det hände iaf en massa saker :(
Jag kom iaf till den där personen vid 21, vi drog hem till den, käkade middag och kollade på film :) Jätte trevligt
Vi kollade på film till 03:30, då gick jag och lade mig och personen kollade på en till film..
Vi gick upp 11:20 för jag skulle vara hos mormor och morfar 14..
Jag gjorde mig klar och åkte till stan och mötte "R", lämnade tbx hans access-kort som jag hade råkat tagit :P (a)
Sen åkte jag till stadion och mötte min kusin Petra :) Vi skulle åka tsm till mormor och morfar, men hennes bil funkade inte -.-
Vid 15:15 gick bilen igång med startkablar -.-
Var hos mormor och morfar vid 16 :D
Mamma och Matilda var där och vi åkte därifrån vid 17..
Sen har jag bara varit hemma och inte gjort nåt, vi skulle egentligen kollat på film men jag, mamma och Matilda började bråka så nu sitter vi inlåsta i ett varsitt rum och surar.. Ska kolla på filmen sen för jag vill verkligen se den och alla säger att den är as bra..
Hoppas ni hade en bra lördag-kväll och en bra söndag :)



Love the Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0