Lång dag!

Heej!

Min dag har varit väldigt lång!
Den började 05:50 med att väckarklockan ringde, bara att dra sig upp äta frukost och fixa sig sen dra till skolan som började 07:30, sen matte-prov, dans 40 min, bild en timme, sveknska 50 min, lunch 45 min, klasstimme 10 min sen hemkunskap 100 min.. Efter skolan gick jag till Vällingby och mötte upp "R" ;) med Sarah A..
Jag och "R" drig hem till mig och pluggade, jag käkade middag 18, sen gick jag med honom till tuben, gick hem och pluggade till mitt so-prov tills nu.. Kan det nästan.. Nu är jag helr slut för Erik har hackat på mig hela kvällen.. Jag är helt slut nu och ska faktiskt gå och lägga mig!
Godnatt!



Love the Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0