Ingen syslöjd! :(

Heej!! :)


Nu sitter jag och pratar med "honom" i telefon <3
Idag var det jätte segt att gå upp, jag såå jävla trött! Jag gick iaf upp till sist och käkade frukost, fixade mig och gick till skolan.. Kom dit vid 07:40 och pluggade massa matte.. Det gick sådär..
Sen hade jag dubbellektion No, Sen dubbeltimme engelska, Lunch då gick jag och Neneh hem till mig, men jag hann tyvärr inte blogga.. Sen hade jag svenska.. Sen gick jag till syslöjden men den va inställd :( Ett av mina favortit ämnen.. :(
Sen ringde "han" när jag skulle gå hem och vi la precis på för han skulle på lektion :P
Nu ska jag plugga 5 sidor matte + no-läxa + so-läxa -.-



Love the princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0