I'm lonley!

Cha cha nattugglor!! :D


Sitter här i köket med min laptop och gör ingenting, lysnnar på musik, facebookar och smsar.. men det ingår ju :P
Jag åt avocado-sallad med rostbiff till middag :) Jätte gott, syrran åt pannkakor med socker :P
Ikväll har jag inte gjort något, typ bara suttit på mitt rum och chattat med "honom" :$
Ni får inte vet vem! ;D Kanske någon jag gillar ;)
Jag smsar iaf med "honom" nu ;) Mysiiigt :D
Ja, jag är den ända som är vaken.. Har varit helt ensam i några timmar nu :P så jag e typ helt Lonley :P
Men jag funderar på att sova snart, det är ju skola imorgon.. :(
Idrott första lektionen.. buuhuu..
Tycker verkligen inte om idrott..
Men nu vakna mamma och tycker jag ska gå och lägga mig.. (a)
Godnatt sötnosar! :*



Love the Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0