Försöker glömma.....

Igår var en typisk dag då jag brukade vara med Erik, kändes jätte jobbigt igår när jag skulle gå och lägga mig, att inte smsa honom, inte ringa honom, inte träffa honom.. Det var hela två veckor sen jag träffade honom.. Tiden går fort.. Idag är oxå en typisk dag då jag brukade vara med honom.. :'( Bara tanken får mig att gråta..
Jag försöker glömma honom varje dag, men det är svårt.. Att ta sig igenom en dag är en stor plåga, jag var så lycklig med dig Erik!
Varför rasar alltid allt i mitt liv på samma gång? När jag väl är lycklig är det alltid nåt som brister..
Livet är ett spel, och det gäller att spela rätt, annars måste man ta en massa jobbiga omvägar..

Jag älskar dig Erik, det går inte att sluta tänka på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0