DRAMA!! PÅ HÖÖG NIVÅ!

Asså ni ser ju bara rubriken, det är sant.. Asså jag och Erik har ju precis gjort slut och jag har inte kommit över honom helt, nu börjar jag gilla en annan kille och idag när jag låg och myste med honom messar ett av mina ex och säger att han vill bli tsm med mig.. HEEEEELT KAOOS!!! Jag har börjat smsa med en gammal kompis jätte mkt och vi höll på förut, jag tror han börjar gilla mig för han säger massa gulliga saker hela tiden.. Asså det är KAOS och sååååå typiskt mig.. Fattar inte varför det alltid blir såhär.. Lite kul e det ju, men ändå så jävla jobbigt och mycket känslor...


Annars då? Jo, idag åkte vi ju skridskor med klassen, det var kul men ändå jätte läskigt.. Hade så J*VLA ont i fötterna :(
När vi hade åkt skridskor hade vi matte 1,5 timme, lunch 1 timme sen svenska 1,5 timme.. Sen drog jag hem och "en person" hängde på ;)
Nu har jag precis käkat och ska packa upp min väska med kläder :D Sen ska jag nog kolla på tv en stund och sova.. Har fortfarande migrän.. buhu.. :(



Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0