Då var men hemma igen då (:

Godmorgon gott folk! :)


Igår gick jag i skolan på förmiddagen och några timmar på eftermiddagen.. Var rättsegt.. Saknade ju min älskling "R" ;(
Han kom iaf och mötte mig vid min skola, vi gick hem till mig och packade mina saker och jag fixade mig.. Vi åkte till honom vid 16 :)
Vi va hemma hos honom vid 17, tror jag, eller ett tag senare.. Skit samma :P
Vi va bara hos honom med hans dryyyyga brorsha och hans brorshas bästa kompis -.- SÅÅÅ JÄVLA DRYYYYYGA DEM ÄR MOT MIG ASSÅ!! -.- :@
Vi drog iaf till morris vid 21, och va hemma igen 22:30
Vi chillade bara några timmar, sen somnade jag helt vi ett.. Vaknade såklart flera gånger av att killarna gick runt, lyssnade på musik, gick ut och vad dem nu faan gjorde..
Jag vaknde av 8 av att "R"s väckarklocka ringde *morr*
Vi låg och snackade och myste en stund, sen somnade vi om och halv vaknade vid 09:30 igen.. Låg och drog oss i sängen tills vi skulle äta frukost 12 :P
Vi käkade snabbt, jag somnade om, blev väckt ännu en gång, klädde på mig så gick vi till tuben och jag åkte hem.. Nu ligger jag i min säng och funderar på att ta en dusch och kolla på film med en skål godis :P Eller ringa Alicia och kolla om vi kan dra ut och springa en runda.. Får se vad jag gör :)
Btw, Igår på morris träffade vi Erik :/ Var rätt jobbigt, blev bara jätte ledsen och mådde jätte dåligt :( Whatever...
Hoppas ni söta läsare hade en bra fredagkväll och får en bra dag idag :) <3



Love the Princess! :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0