Då hamnade man i Enköping då ;)

Heej! :)


Innan mötet ville jag ju åka till min gudmor och gudbror, men det blev inget bestämmt.
Vi gick på mötet och det gick bra :)
Efter mötet bestämmde jag, mamma och pappa att jag skulle packa mina saker och åka till Enköping. Så jag åkte med pappa hem och packade mina grejjer, åkte snabbt förbi mamma och hämtade lite grejer jag behövde där, sen drog jag och pappa till Vällingby och käkade middag på donken :P
Sen sjussade han mig till Sundbyberg och jag tog tåget där, satte mig på tåget men var tvungen att gå av i Bålsta för dem inte tog kort, dessutom var dem jätte otrevliiga :( Var tvungen att stå ute i Bålsta tills nästa tåg kom, behövde "bara" vänta en halv timme, men höll på att frysa ihjäl!!
Gick iaf på nästa tåg och kom fram till Enköping, Lillemor hämtade mig på stationen och vi åkte hem till Fjärdhundra :) Här mötte vi Albin och deras hund Arthur :)
Vi kollade såklart på Familjen annorlunda och nu kollar dem på nåt på ettan :P
Albin går ju i skolan så det blir inte en sen kväll direkt :P
Aja, hoppas ni söta bloggläsare haft en bra dag :) Nu ska jag mysa med min lillebror <3



Love the Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0