Ännu tröttare! :(

Heej!


Pappa och Renée kom ju hem, så vi åkte till coop i Vinsta, köpte lite grejjer vi behövde till lägenheten.. :P
Vi åkte hem, började hänga upp gardiner och väntade på Tildus (min syrra), hon kom efter ett tag, så vi gickner på lokalakrogen och käkade middag. Vi drog hem typ halv åtta, jag skulle sätta upp mina gardin-stänger, men hittade inte knopparna.. Efter mkt letande hittade Renée dem.. -.-
Jag har typ bara plockat och lite så i mitt rum ikväll.. Nu tänkte jag snart gå och lägga mig, är sååååå jävla trött..
Imorgon kommer min sööta älskling hit <3 Ska bli kul att träffa honom :*
Godnatt världen!



Love the Princess! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0