Vanlig måndag!

Heej! :D

Vanlig måndag idag typ..
Igår så pysslade vi lite (gjorde geléljus) och bakade det sista, på eftermiddagen/kvällen så städade jag mitt rum, duschade, bytte sängkläder m.m.. Hade jättesvårt att somna igår och har sovit dåligt hela natten :/ Men är faktiskt inte så trött som jag trott jag skulle vara :D
Idag då, klockan ringde 5:45 *GÄSP* gick upp, gjorde frukost, fixade mig och så skulle jag gå till skolan vid 7 var tanken, men trodde den skulle vara stängd så jag segade hemma och gick till skolan vid 8 (skulle plugga) Träffade då sebbe och pratade med honom tills vi började ist.. -.- det gick inte som tänkt.. Gjorde om mitt fysik-prov och fick ett G+ :D Hade en engelska, matte-prov a-del, musik, lunch, so i typ 20 min sen skulle jag på genrep av lucia-tåget.. Ska ju vara lucia på det lilla :D Övade med ljusen i håret så fick ju såklart massa stearin i det.. Skitont..
Kom hem vid 15 och käkade, nu ska jag rensa bilderna jag lovade (glömde igår) och plugga lite, sen måstejag dra och träna vod halv sex :)
Hoppas ni haft en bra dag, ni får bilder från lucia imorgon <3



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0