Surprise! ;D

Heej! :D

Har varit upptagen, därför inte bloggat!
Igår (Fredag) var det bara vanlig dag, hade so-prov och mycket att göra.. Efter skolan så åkte jag till maskrosbarn och hämtade mina julklappar :) Fick 4 stycken :D
Sen åkte jag till Bella och hon sminkade mig, vi fixade oss och tog bussen till sollentuna för att vi skulle äta på Elias resturang :) När vi satt på bussen träffade vi Alex i min klass :) Mycket trevligt, han skulle till sin pappa..
Vi käkade och var med Elias ett tag, sen åkte vi hem igen, var hemma vid halv tolv.. Vi typ skypade med Alex, Lucas och Jens några timmar och bara chillade =) Däckade vid halv fyra..
Vaknade vid halv tio och gick ut med Tyra, sen chillade några timmar och kollade på film :) Drog till centum och mötte Licia vid halv två, vi gick hem till mig och käkade lunch och jag fixade mig :)
Nu sitter vi, (jag, Matilda och Licia) och väntar, vi ska på en överraskning och får inte veta vad.. JÄTTESPÄNNANDE! Fast vi har väntat i typ 1,5 timme.. ganska segt..
Ni får inga bilder, har glömt kameran hos Bella :(
Ni har iaf fått lite uppdatering!



Love Rebecca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0