Stan med Licia idag!

Godkväll kära läsare! :)

Förlåt för dålig uppdatering, men har verkligen inte haft ork! :(
I söndags så var jag ju hos moster hela dagen, kom hem vid halv sju och sov hos mamma :/
I måndags så var hela släkten hos farmor och farfar och forade lite Jul, det var väldigt mysigt :)
Idag har jag varit i stan med Alicia och shoppade :)


Jag hos moster :D


Tofflor jag fick i julklapp av pappa och Renée


Smink, smycken, presentkort och nagellack jag fick :D


Hörlurar och twilight-filmerna (de tre första)


Mjukisdress jag fick av moster, men funderar på att byta den


Skjorta jag fick av farmor och farfar


Tvål-paket jag fick av mina kusiner :D


Presentkort, värme-grej, mp4, mugg, en bok och spel


Godis och en bok

Det var alla julklappar, dagens shopping:


Tröja från Cubus


Tröja från Gina Tricot


Tröja från H&M


Tröja från Cubus

Dagens outfit + nuets outfit:


Jag idag :)


Jag nu :D

Det var massa bilder från idag och helgen!
Hoppas ni haft en bra dag!



Love Rebecca! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0