On my way

Heej! :D

Sitter i sängen och har precis pluggat, nu ska jag fixa mig och dra och träna!
Idag har jag bara gått i skolan, ganska seegt och mycket att göra, vi har massa prov den här och nästa vecka, sjuukt tråkigt... Annars rullar det på, ska verkligen försöka fixa ny design, för den jag har nu har jag verkligen tröttnat på.. + blir roligare om man har en design man verkligen är nöjd med :)
Och jag MÅSTE verkligen bättra mig med att lägga upp bilder, jag vet! Ska verkligen ta tag i det i helgen, Lovar!!
Nu har jag bråttom, träningen börjar om en timme!



Love Rebecca! <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kan du göra videoinlägg nån gång? För du har ju aldrig gjort de, folk kanske undrar hur din röst e elr nåt? Vrf lägger du alltid upp gammla bilder för?

Kan du inte ta lite nya, de blir ju tråkigt o så..

2011-12-06 @ 16:43:55
Postat av: Rebecca

Om du nu läser vad jag skriver, så står det att mitt video-program i min dator inte funkar så jag har inte kunnat och så står det att jag inte haft tid att rensa min kamera, och om du läst detta inlägg så står det att jag ska fixa det nu i helgen, men om MIN blogg är tråkig, läs inte då! För det är jag som lägger upp det jag vill. Som jag sagt förut, det är inte kul att blogga med en gammal design och det finns ingen som kan göra en ny.

2011-12-10 @ 17:29:00
URL: http://iamdaddyslittleprincess.blogg.se/
Postat av: Mimmi

men gör en själv då? hur svårt kan de va?

+ Har några frågor:

Hur många läsare har du om dagen?

E din statestik(stav?) hög?

Kan du inte göra frågestunder och sånt?

2011-12-12 @ 13:19:46
Postat av: Rebecca

Jag har varken intresset, tiden eller de rätta programmen för att kunna göra en. Och ja, JAG tycker det är svårt.

Nej, den är inte så hög, har inte så många läsare om dagen.

Jag har gjort frågestund, men fick inga frågor, så då tänker jag inte göra fler.

Som jag sa förut, det här är MIN blogg, det är JAG som bestämmer, passar det inte, så läs inte då!

2011-12-12 @ 16:09:30
URL: http://iamdaddyslittleprincess.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ger bara tipps ferlåt då

2011-12-12 @ 16:40:11
Postat av: Rebecca

Du tipsar inte, du bara säger vad du tycker och läser antagligen inte vad som står, för hade du gjort det hade du fått svar på alla dina frågor.

2011-12-12 @ 20:23:54
URL: http://iamdaddyslittleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0