Lucia! =)

Heej! :D

Idag är det ju Lucia! Kul va? ;)
Jag började halv åtta (skulle vara med i lucia-tåget) Så det var uppgång tiidigt! Jag var Lucia på halv nio-tåget och Sarah A på halv-tio :) Det gick bra och var ganska kul..
Efter det hade vi vanliga lektioner och på hemkunskapen bakade vi kakor :D
Drog hem efter skolan och pluggade med min syster, sen käkade vi middag och bakade de där kakorna igen :D Shack-kakor!
Så nu har jag precis bakat och ska snart börja gå och lägga mig, är sjuuukt trött och jag börjar tidigt imorgon..
Har bilder från Lucian idag och på mina geléljus, men orkar inte ladda upp nu, gör det imorgon, LOVAR!! :)
Hoppas ni haft en bra dag <3


Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0