Love sucks!

Behöver bara skriva av mig lite, ni behöver inte läsa om ni inte vill..


Jag blev kär i början av tereminen i  "A" och allt var jättebra.. Sen bara tog det slut och du skaffade flickvän, men jag fortsatte vara kär i dig..
Nu har jag kommit över dig, men blivit kär i mitt ex "E", vi hade ett jättebra förhållande och allt var superbra. Nu den senatse tiden har vi varit bra vänner och vi har lixom fått det där speciella igen.. Men vi började bråka och nu är allt förstört, jag förtjänar inte det här!
Jag älskar dig "E", det vi har är speciellt och jag tror att vi är gjorda för varandra, men du ger det inte en riktig chans och bryr dig inte..
Du har lixom blockat mig på fb och på mobieln, hur ska jag kunna få tag i dig och prata med dig?
Jag förtjänat inte att må såhär.. </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0