Jullov! :D

Heej! :)

Ligger i sängen och segar.. Väntar på Paulina :)
Idag fick vi jullov :D Sååå j*vla skönt asså!
Igår då? Jag hann verkligen inte blogga :(
Men började 10, hade jul-pyssel till 12, sen lunch och städning och slutade 13, men hade rep vid 14 som blev försenat till 14:20.. DRYYGT!
Gick ifrån skolan vid 15:40.. Hem, duscha (raka benen), käkade, fixade kort tills idag och massa annat..
Gick och la mig vid 22..
Idag då, klockan ringde vid 6:30 *GÄSP* upp, käka, fixa mig och packa :)
Mot skolan och mötte Julia, bytte om, måla naglarna och sjunga upp!
Första avslutningen var jag och Julia konfransierer och det gick ganska bra =)
Sen ner till klassrummen och få betyg, säga hejdå till lärare, kompisar m.m.. Bytte om, träffade Kicki och sa hejdå! Hann halvvägs hem, sen ringde Alicia och då vare bara att ta sig till Vällingby och möta henne, vi kollade runt på julklappar, sen åt vi lunch på Coffie Corner :) Vi skulle sedan köpa klappar till hennes syskon, men jag fick såå sjukt ont i magen och mådde jätteilla, så jag var tvungen att gå hem :(
När jag kom hem satte jag på mig myskläder och la mig på sängen och halvsov ca en halvtimme och det kändes mkt bättre :)
Så nu på eftermiddagen har jag bara slappat, är så sjukt trött!


Jag hos Bella i helgen :)


Bella och Tyra <3


Jag på scen, längst till höger :)


Julia och jag, suddigt, men det var svårt att ta bild sa Bella


Jag och Bella <3


Bella och jag :) <3

Det var lite bilder, som jag sa :D
Hoppas ni haft en bra dag!



Love Rebecca! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0