Jag har inte haft tid... :(

Heej! :)

Förlåt att jag inte uppdaterat, jag har HEEELT glömt och inte haft tid.. :(
I veckan har jag iaf gått i skolan, pluggat och i torsdags var jag och Renée och handlade, vi skulle julbaka och pyssla nu i helgen :D Såå idag har vi bakat MASSOR!! :D Det var jättekul och Matilda är här nu oxå <3
Igår så var jag med Bella efter skolan och vid halv fem drog jag till stora essingen för jag skulle till maskrosbarn, kom hem vid tolv och typ däckade vid 1 :)
Ska rensa min kamera idag eller imorgon så jag kan börja andvända den så ni får lite mer bilder, men har fortfarande ingen som kan göra min design :(
Ikväll ska jag och Lillan kolla på film =) Pappa skulle ut med jobbet och Renée ska nog bara vara hemma med oss :)
Hoppas ni har en bra helg!!



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0