Igår + Idag :)

Godkväll kära läsare! =)

Har tyvärr inte hunnit blogga igår eller idag på dan, har varit upptagen! ;)
Igår så var jag på möte med min soc-kontakt på eftermiddagen och när jag kom hem vid halv tre så började jag stor-städa mitt rum, tog några timmar.. Men fint och frächt blev det iaf :D
Idag då, Renée väckte mig tidigt -.- gick upp, fixade mig och segade runt ett tag, sen träffade jag Kicki och vi gick på långprommenad :) Väldigt trevligt <3
Mötte Matilda och kusin Hanna i centrum vid halv fyra och vi gick på bio och såg "Alvin och gänget 3" :D Den var ganska bra :) men tvåan va mkt bättre!
Efter filmen så mötte Hanna en kompis och jag och Lillan gick hem, jag fixade lite i mitt rum, käkade och sen fixade jag och Matilda naglarna tillsammans :) Mkt mysigt <3
Bilder:


Dagens/gårdagens outfit, min nya tröja från H&M :D


Innan jag städade mitt rum, heheh :D


Jag i mys-kläder, min nya mjukisdress :D


Mina naglar =)


Lillans naglar =) <3

Det var bilder från idag, imorgon ska jag till vårdcentralen, har fått utslag i ansiktet :(



Love Rebecca! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0