Hos moster! :D

Heej! What's up bitches? ;)

Sitter framför datan hos min moster och ska snart gå och lägga mig tror jag, är ganska trött och det är ju julafton imorgon! :D
Som sagt jag gick upp vid halv ett, duschade, åt frukost, plockade disk & tvätt, kollade på "hitta nemo" med Renée :D Sen typ klädde på mig och packade! Petra med familj hämtade mig hemma vid 16:20, vi pkte först till barkarby för de skulle äta, sen till 2 leksaksbutiker och kolla några grejjer, sen till enköping och köpa mat till mig (donken ofc) och de skulle köpa godis och tanka, sen åkte vi mot horndal :D Kom fram ca: 20 och då var Madeleine, Sandra + pojkvän och moster hemma, sen vi 5 och efter ett tag kom Johan oxå :)
Vi har bara suttit och pratat och chillat hela kvällen, det är bara jag, Johan och Madeleine som är vakna, alla andra har gått och lagt sig..
Resan gick annars bra, lite segt bara..
Nej, nu ska jag sova, Godnat sötnosar! <3



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0