Helgen var sjuukt kul...

Heej! :D


Sitter i sängen och gör typ ingenting..
Helgen var sjuukt rolig!!
I torsdags när jag hade tränat drog jag till lokala, käkade och sen hem och duschade och typ gick och la mig waaaay too late, vid 23.. Var DÖD på fredagmorgonen, drog iaf till skolan och efter var jag med Bella och hennes valp Tyra, vi mötte Lina H i centrum vid 15, och shoppade lite, sen drog jag och Lina hem och Bellas mamma hämtade henne..
Jag och Lina drog hem, packade och sen åkte vi och handlade med min pappa, vi skulle till landet :D
Vi har varit där hela helgen, sjuuuuukkt kuuul!!
Nu ska jag fixa mig, sen sova!! Godnatt! :*



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0