Det rullar..

Heej! :)


Sitter i min säng och pluggar, jävligt tråkigt.. Men ett stort måste..
Igår (onsdag) var jag först på extralektion på morgonen, sen massa vanliga lektioner och efter skolan på möte med min soc-kontakt, hem käkade, pluggade lite till och gick och lade mig vid 22..
Idag då, var gryyymt trött imorse, hade idrott första lektionen och vi dansade bugg, skitkul :D Hade massa lektioner och slutade vid halv tre.. Drog hem och pluggade och nu sitter jag här :)
Har försökt få någon att göra min nya design, men ingen svarar + jag kan inte :( måste lära mig, men vill byta så länge.. Någon av er söta bloggläsare som kanske kan? :) Hör av er i så fall <33
Nej, nu ska jag ta nåt att äta och sedan åka och träna!



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0