Dan före doppare dan :D

Godmorgon kära läsare! :)

Ligger i sängen och seegar..
Paulina kom hit vid 18 igår, vi satt bara och snackade, käkade och snackade ännu mer :) Hon drog hem vid halv åtta :(
När hon åkt pratade jag först med min kusin i telefon, sen med mina föräldrar ett tag, satt framför datan och segade, läste min asbra bok ett tag och somnade vid 12..
Vaknade vid halv tio idag och ligger fortfarande kvar i sängen :D Hihihi, orkar inte gå upp :P
Men måste faktiskt gå upp snart, ska duscha, packa, fixa mig m.m.. Petra (kusin) kommer och hämtar mig här sen, vi ska åka till min moster och fira jul där :D
Hoppas ni får en bra dag <3


Min syster och jag i turkiet i somras :) saknar..



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0