Dagen efter..

Heej! :D

Sitter framför datan och ska nog fixa mig snart.. :P
Det var ju julafton igår :D Jag fick många julklappar, jag kan fota sen och lägga upp ikväll eller imorgon :D
Jag hade en trevlig julafton, kusiner, moster, kusins familj + mannens föräldrar och den söta lillebrorshan var här :) Dock "bara" jag från min familj..
Vi kollade på kalle-anka vid 15 som alltid. Käkade middag, sen kom tomten vid 18, som alltid :) Öppnade klapparna, kollade på 2 filmer jag fick, sen satt jag, Petra, Daniel, Madeleine och Johan och snackade till typ halv tre, sen gick jag, J&M till deras rum och fortsatte prata, de somnade vid halv fyra, så då gick jag till mitt rum och somnade vid 4..
Vaknade vid 10-10:30..? Tror jag och typ låg i sängen ett tag, gick upp och käkade frukost och nu har Petra + familj åkt till D's föräldrar, Johan och Madeleine ska snart åka till Avesta, M ska hem till sthlm..
Jag ska som sagt fixa mig nu, packa osv.. Petra och Daniel ska hämta mig här sen :)
Aja, hoppas ni kära läsare hade en bra julafton! Lägger upp bilder sen <3



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0