BILDER! :D

Heej!! What's up Biatches?! ;)


Hahah, nej men chaa ;)
Jag är väldigt glad idag :P Vet inte varför, men bara är det!
Veeet nii?! Jag har fotat dagens outfit för en gångs skull :D Jag är fucking awesome! :D
Idag så ringde klockan tidigt, va p extralektion, sen alla vanliga och var kvar extra efter skolan, hade möte med min soc-kontakt 16 i centrum, kom hem ca 17:30, käkade en timme senare och efter det chillade jag runt här hemma ett tag, ska snart gå och lägga mig, är SJUUUKT JÄVLA trött!!


Jag som Lucia =)


Rosa geléljus!


Rosa-blått geléljus


Grön-blått :)


Grönt!


Blandat! :P


Dagens facelook


Dagens outfit :)

Nu har ni fått lite bilder som jag lovade, nu ska jag plocka undan i mitt rum, ringa några samtal, boka in några möten sedan SOVA!



Love Rebecca! <3

Kommentarer
Postat av: paulina :D

va fin du är bebis! :) <3

2011-12-15 @ 21:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0