Livet e chill..

Heej! :D


Bara gått i skolan idag, efter skolan typ träffade jag Neneh lite snabbt, sen hem och plugga..
Käkade för typ en timme sen och nu ska jag snart baka muffins till pappa, han vill ha det till jobbet imorgon.. :P
Livet e nice nu asså, om ca: 2 veckor kommer det en ny header, den 16 september åker jag till min Barndomsvän :D det går bra i skolan, jag har världens bästa kompis, en speciell jag gillar och familjen har grymt kul, hämtade mitt namnhalsband igår :D Just nu är jag riktigt nöjd med mitt liv.. Imorgon ska jag på möte 16:00, på torsdag köpa mitt träningskort, för jag hann inte idag, ska fixa min cykel i veckan oxå, massa att göra och jag älskar det :D
Nej, nu ska jag göra muffinsen och sen bara slappa :)


Jag och min älskling Neneh i våras :) <3



Peace The Bitch, Rebecca, Looooove IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0