Vill sova!

Heej! :D


Ligger här i min säng och har precis vaknat..
Asså jag fattar mig inte på folk som väcker någon som sover! Jag gick och la mig halv sju typ, men hann blev väckte tre fucking jävla gånger på lite mer än en timme -.- Faan vad jag blir sur när någon väcker mig asså!
Först kommer Matilda precis när jag håller på att somna och ba: det är snart mat! Sen kommer hon en kvart senare och trycker mig i sidan där jag är jättekittlig och ba skriker: Det är ,at nuu!!! Jag svarar bara och, låt mig vara! Efter typ fem min kommer mamma och ba: Det är mat Rebecca!! Svarade bara: Låt mig va för i helvete!
Somnade om en stund efter det men vaknade nyss... + att Emil och Johan väckte mig imorse -.- Jag HATAR att bli väckt, jag blir på så jävla dåligt humör då asså!!
Nu är jag arg! Åhhh!!
Den här dagen har sugit! Lika bra att gå och lägga sig direkt och hoppas på bättre dag imorgon....



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0