Vet inte...

Heej!


Ligger här i min säng och gör ingenting... Skönt, men börjar bli uttråkad..
Igår hade jag ju VÄRLDENS huvudvärk, mådde illa, allt snurrade, svettningar, mådde dåligt över A***, bara allmänt nere, inget var bra igår.. Somnade när jag hade bloggat, vaknade typ en halvtimme senare och käkade, mådde fortrfarande skiit dåligt då :( Men senare på kvällen måddde jag mkt bättre!
Idag då, har bara gått i skolan, massa tråklektioner, solade på långrasten, aaasss sköönt :D Fick sluta halv 2 ist för 3 :D
Efter skolan gick jag hem och la mig här i sängen, laat.. Jag vet! Men jag är världens lataste, that's it!
Jag vill gå ut i solen och sola eller träna, men inte ensam.. Ingen kan typ :/ Aja, ska iaf börja med att sjunga igeonom mina texter ett par gånger, ska sjunga på måndag..
Nej, nu ska jag ta nåt att äta, är skiit hungrig!



Just love it, Bitches! Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0