Trött!! :(

Heej! =)



Jag är trött! Jag är typ alltid trött, men är verkligen sjukt trött nu :( inte bra!
Idag fick jag ju sovmorgon :D Sov lixom 10 timmar inatt men var ändå helt död imorse och är helt slut nu, har ju lixom bara gått i skolan faktiskt..
Iaf, hade först dubbellektion engelska, lunch, svenska sen slöjd :) Efter skolan gick jag hem och käkade några mackor sen plockade jag ut och in ur diskmaskinen, hängde upp tvätten, städade mitt rum, kollade på tv, sen kom våran mat vid halv sex så då packade jag upp den, lixom 6 stora helt fulla kassar!! Sen började jag plugga och då kom pappa och började laga mat, 2 min innan vi skulle käka om Renée hem :) Matilda käkade hos en kompis :)
Så jag käkade sen satt vi hela familjen och pratade en timme typ :) Mysigt <3
Efter maten typ pluggade jag klart och nu gör jag ingenting :)
Vill träffa min A*** men får inte gå ut nu av pappa och Renée :( Han är väl ändå upptagen med annat!
Jaja, kanske ska ta ett bad? elr träna? elr sova? kanske bara kolla på tv? Jag har INGENANING!! -.- Åhhh, hatar att vara uttråkad... aja, jag hittar väl på nåt!
Jo juste! Jag ska ju fan fixa min spotify! Asså göra olika listor till olika saker! Det kan ta ett tag, vad bra! Inte uttråkad längre! :D
Hoppas ni haft en bra dag :*



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0