Solig dag! :D

Heeej! =)


Vad har ni gulliga bloggläsare gjort idag? =) Suttit ute i solen kanske?
Min dag började iaf J*VLIGT dåligt! Pappa väckte mig 20 över nio -.- Blev inte så glad då asså, men gick inte upp förens typ kvart över tio tror jag..
Iaf, vi käkade frukost sen åkte pappa till båten och Renée till Arlanda, hon skullr till Moskva och jobba =)
Jag tränade i 40 min, sen duschade jag och fixade mig :) Vid 14 drog jag och Matilda ut :) Vi skulle gå till båtklubben och påvägen handla fika :D
Vi kom till båten vid halv fyra :) Va där typ 50 min sen åkte vi hem =)
När vi kom hem så gjorde vi inget spec, jag skalade potatisen till hela familjen vid 17 och nu håller pappa på att göra mat :D Är suuuuuper hungrig! Det blir köttbullar med potatismos och brunsås :D
Efter maten vill jag träffa min älsklig, vet inte om jag får av pappa bara ;( Vi får se, I hope so! Miss him! <33
Nej, nu ska jag plocka fram mina tabletter så jag inte glömmer käka dem :P
Hoppas ni haft en bra dag!



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0