Seegt....

Godmorgon!


Ligger här i min säng typ halvdöd, Matilda hade inte stängt sovrumsdörren och hade tv på högsta typ, så vaknade av det typ halv tolv... Blev inte så glad då kan jag säga..
Iaf, igår drog jag ut med Johan vid nio, vi gick först till blackeberg och mötte Älsklingen, Emil, Ramin och William =) Vi drog sen till Vällingby och va ute ett tag, drog hem typ 20 över tolv... När jag kom hem så somnade jag nästan direkt.. Sköönt som fan!
Men som sagt, vaknade för typ en timme sen av tv, inte så kul..
Nu ska jag snart gå upp och käka, är aaasss hungrig!
Vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, hittar väl på nåt spännande =)



Love by: Rebecca L.E Karlsson, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0