Redan vaken :D

Godmorgon solstrålar! :D


Jag är redan vaken :P Har ju fan varit de i 2,5 timme -.- Pappa väckte mig vid nio :((((( SAAAD FAACCEE!!
Han gjorde de för att idag kommer tjocka släkten hit och vi va tvugna att gå upp "i tid" :(
Min låtsasmormor och morfar skulle kommit vid elva men de är en timme sena så jag börjar bli lite uttråkad.. Kunde ju fan sovit en timme extra!! -.-
Aja, min farmor, farfar, kusiner, faster och farbror kommer senare oxå :) Trevligt!
Nu vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att fixa naglarna, men Låtsas mormor och morfar kommer ju snart -.-
Vi får se vad jag gör :P Tror jag fixar naglarna så länge! :D
Ha en bra Lördag!



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0