Orkade inte igår..

Chaa Chaa Bitches! What's up? :*



Nej, men Hej! :D
Orkade inte blogga igår, var supertrött så jag orkade bara inte!
Anyway, Var ju hos A*** i lördags med lite annat folk, mycket trevligt! <3 Kom hem vid ett, tror jag :)
Igår (söndag) så väckte mamma mig 20 över 11 -.- *MORR* inte glada miner direkt, käkade frukost sen åkte jag till blackan och hyrde film, åkte hem och kollade på filmen sen la jag mig i sängen och sov en timme :D
Gick upp och käkade en macka, sen typ chillade ett tag, käkade middag vid 18 och gick till centrum vid 19 och mötte A*** och kom hem vid 21 igen :)
Kollade då på film med mamma sen somnade jag vid elva kanske..
Idag då! Bara gått i skolan, haft massa tråklektioner och fick sluta 45 min tidigare :D + sovmorgon till 20 över 10 imorgon :D Happy face!!!
Nu ska jag typ ta nåt att äta, plugga sen vet jag inte :P Ska iaf va hos pappa senast 18 Funderar på att träna, om jag orkar :P
Hoppas ni haft en bra helg + en bra måndag!



Love by: Rebecca L.E Karlsson, Bitches! :* <3

Kommentarer
Postat av: Syveranja

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-07-28 @ 13:16:12
URL: http://syveranja.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0