Nice kväll! =)

Heeej! :D What's up Bitches? :*


Själv sitter jag här hemma i köket i min ensamhet och käkar macka och dricker saft :D Kul liv asså.. :P
Vad har ni söta bloggläsare gjort idag?
Jag gick ju till Helena vid 17 och vi va hemma hos henne ett tag, sen gick vi till kaanan och mötte Johan, Carro och lite annat folk, trevligt =)
Vid halv sju drog jag, Helena och Johan hem till Helena :) Va där till typ halv nio sen drog vi ut och mötte Adam och Emil, vi chillade bara i blackan med lite folk, vid 22 drog Helena hem och vid 23 drog jag till Grimsta och mötte Fiia och alla människor :D Alla utom typ Fiia drog hem vid tolv och jag kom hem vid 1 :)
Har varit en riktigt chill kväll asså :)
Nu är jag riktigt trött och ska väl typ ta en till macka sen gå och lägga mig :)
Uppdaterar om imorgon när jag vaknat ;)
Godnatt! <3


Bild från Gran Canaria, vill tillbaka! :(



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0