Mkt att göra :(

Heej! =)



Förlåt att jag inte bloggade igår, hade jätte mkt att göra och hann verkligen inte!
Iaf, vanlig skoldag igår, men en massa tråklektioner :P Hade hemkunskapsprov sista timmen så jag fick sluta 35 min tidigare :D Var kvar i skolan och väntade på min A*** och när han hade slutat va vi kvar i skolan ett tag, sen drog vi hem till min pappa och Tildus va såklart hemma :) Vi tre chillade ett tag, sen gick älsklingen vid fem :( och vid sex åkte vi med hela familjen till Kista och shoppade och käkade middag :D Jätte god mat + fick en massa behövliga saker, glömde tyvärr ta min kamera av Neneh idag men jag fick iaf en blå mjukisdress, ett par jeans, 2 t-shirtar, en vanlig tröja, deo, underkläder, hårborste, hårspray, hårsnoddar, en mascara och ett paket strumpor :D Behövdes och blev jätte glad för sakerna <3 TACK PAPPA!! <3
Idag då, bara gått i skolan som vanligt :) Lite långtråkigt, som alltid :P Tur att A*** lyser upp mina dagar ;* <3
Nu ska jag käka nåt, sen plugga massor :D har typ 4 prov + massa läxor tills nästa vecka -.- ska kolla efter sommarjobb oxå!
Bild tagen för några veckor sen :)





Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0