Lonley!

Godmorgon solstrålar! ;D



Hur mår ni? Jag mår rätt bra, äe trött, vaknade för typ en timme sen och kunde inte somna om -.-
Annars är det rätt bra, hungrig som fan och ont i halsen :(
Idag då, vad händer?
Jag chattar med Renée på msn och pappa skulle göra middag och det blir säkert runt 18, han har inget jobb idag så han är i båten, funderar på att gå dit, frågan är bara om jag orkar.. Tar ju faktiskt 1,5 timme.. Sen måste jag gå hem oxå om han inte sjussar mig.. Men det tror jag inte han gör.. Aja, skit samma, vi får se hur det blir =)
Matilda har åkt till stan med mormor och shoppat :P Mamma och Renée jobbar, pappa är i båten, jag är helt jävla lonley asså..
Jag ska iaf börja med att äta, duscha och packa mina grejer till pappa.. Sen får vi se vad för trevligt jag hittar på :D
Update you guys later ;)



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0