Lonley! :D

Chaa Chaa Bloggen! :D


Ligger här i min säng helt jävla lonley :P
Har inte gjort någonting ikväll! Bara legat i mitt rum och dunkat musik :D Tänkte gå ochhyra film, men orkade inte gå, sen när jag tänkte handla godis så orkade jag inte det heller :P
Pappa har inte kommit hem än :P Han kommer väl någongång!
Asså alla i min familj är faan värsta nördarna, vi har inte pratat med varandra på hela kvällen, bara suttit i ett varsitt rumm med sin data :P No life asså!
Jag är iaf jävligt uttråkad och tänkte typ sova elr nåt snart :P Är trött + hela släkten kommer hit imorgon, vi ska fira Matilda -.-
Saknar min älskling JÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTTE mkt :(((((
Godnatt sweethearts! :*



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0