Lång dag!

Heej! :D


Kom precis hem, äntligen!
Igår så åkte jag till båten som jag sa, hjälpte pappa en stund sen åkte vi och handlade sen hem och gjorde mat till hela familjen :D När vi käkat gick jag och Matilda till mamma och hämtade mina grejjer och sen satt vi och spela spel på kvällen =) Mkt trevligt <3 Gick och la mig typ halv elva, va aaasss trött :P
Idag då, hade svårt att sova inatt, vaknade 07:12 av att pappas mobil ringde -.- Skulle egentligen blivit väckt av Renée 9 men pappa väckte mig 09:50 :D Dem tyckte jag skulle få sova lite :D
Jag gick upp och käkade frukost helt själv, dem andra hade redan käkat :P Pappa åkte till båten, jag fixade mig och Renée jobbade..
Vid halv tolv åkte jag och Renée och handlade, vi skulle handla till helgen, vi ska va på landet :)
När jag och Renée äntligen handlat klart sjussade hon mig till båten och jag och pappa käkade lunch och sen började jag polera båten -.- Skiit jobbigt.. Polerade till 17:30 sen åkte vi hem och nu gör pappa mat och jag ingenting :D Ska snart duka..
Btw, fick 150 kronor för jag hjälpte pappa idag :D
Nej, nu behöver pappa hjälp med maten!



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0