Korthårig! ;O

Heej! :D


Kom nyss hem, har varit mkt idag asså..
Dagen började med att jag vaknade en timme för tidigt ;O Men somnade om och mamma väckte mig 7, gick upp, käkade och fixade mig :)
Hade ju först dubbeltimme so, som jag sa :) Sen engelska, svenska, lunch, språk och matte :)
Jag och Fiia satt och snackade en stund efter skolan, sen kom Yassir, Sarah och Yoseif och joinade oss, mkt trevligt :) När Fiia och Yoseif drog så gick jag, Sarah och Yassir in, sen ringde mamma och jag skulle till frisören 15 Jag gick hem snabbt, kissade, tog en flaska vatten och min macka sen sjussade mamma mig till min frisör och jag fick håret avklippt :( Asså det blev jätte fint och inte sååå kort, men jag hade ju extremt långt innan så jag saknar det låånga ;( Jag orkar inte ta bild nu, jag lägger upp bild senare.. Är jätte trött och hubgrig..



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0