I'm so sorry! <3

Chaa Chaa Bitches! :*



Asså, jag har inte varit hemma så mt, drf inte bloggat..
Iaf, I fredags så var jag kvar i skolan när jag hade hämtat min kamera, 8b hade skoldisco så jag va där till typ 17, drog hem och snackade med mamma en timme typ, sen gick jag och hämtade min kina-mat, hem käkade, fixade mig sen kom Helena hit :) Vid åtta-halv nio kom Johan hit och hämtade oss och vi drog hem till honom =)
Efter ett tag kom Krippa och Kim dit och vi drog ut :) Mötte Älsklingen vid ett och vi sov hos honom :) <3
Igår då, helt sjuk dag asså, jag vaknade typ vid nio och hade svårt att sova, somnade om till typ halv tolv, skulle egentligen va hemma tolv men slutade med att mamma hämtade mig i blackeberg kvart i ett :D Vi åkte till Alvik och jag käkade på donken sen åkte vi vidare till mammas kompis Maria :) Vi va där till halv fem :) Mkt trevligt <3
Då körde mamma mig till Johan för jag skulle hämta min laddare, sen hem och duscha snabbt, käka och fixade mig, sen kom Helena och mamma körde oss till V'llingby :D Åkte till gullmarsplan för att gå på the wave :D Vi kom 20 i nio, men kom inte inte förens tio över tio -.- Skiiit drygt asså! När vi kom in så dansade vi lite och så, men helt plötsligt ringer Helenas mamma och säger att hon ska hämta henne så hon åkte och jag hittade Amanda på the wave, tur det <3 Vi va kvar till halv tolv bara sen åkte vi till blackeberg, hon skulle hem och jag till Emil, skulle träffa A*** där :) <3 Vi va kvar där ett tag och kom hem vid 2 tror jag.. Jävla Johan och Emil ringde och väckte oss 14:06 -.- Skiiiiiiiit sur jag blev då asså!
Typ klädde på mig och drog hem.. Så påvägen hem träffade jag Didrik :D Mkt trevligt <3
Så idag då, kom hem typ 15 och somnade i typ 10 min, gick upp, duschade, käkade, snackade en massa med mamma och nu ligger jag här i sängen och gör ingenting :) Väntar på middag typ :P
Händer ikväll då? ;) Jag ska bara vara hemma för mamma tyckte de -.- E jätte sugen på att dra ut men aja.. :/
Nu ska jag fan sova ett tag, Godnatt världen!
inga bilder, förlåt.. Helena har min kamera <3



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0