Hemma nu! :D

Heej! =)


Förlåt att det blev ett så kort inlägg sist, men hade otroligt bråttom..
I fredags så åkte vi till landet och chillade bara hela dagen, på kvällen va jag med David och dem andra :) <3
På lördagen var det ju påskafton och då va vi hos min låtsas mormor och mofar :) Det var väldigt mysigt <3
Igår (Söndag) så va vi bara på landet och gjorde inget, chillade runt och bara levde livet, va såå jäkla nice asså :)
Idag så typ gick vi upp, käkade frukost sen åkte vi hem :) Jag och pappa åkte till båten och vid halv tre hämtade mamma mig där :D
Nu vet jag inte vad jag ska göra, är riktigt uttråkad faktiskt.. Funderar på att städa mitt rum och duscha.. Vi får se!
Hoppas ni haft en bra helg! <3



Love by: Rebecca L.E Karlsson! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0