Har varit upptagen ;)

Heej! :D


Haft en sjukt stressig dag asså!
Men iaf, igår så käkade jag middag och sen gick jag till Helena och satt och snackade skit i nästan 2 timmar :D Mkt trevligt <3
Mamma hämtade upp mig vid nio, åkte hem och typ va helt död.. Gick och la mig typ 10..
Vaknade och va aass trött imorse, skiit drygt ju -.- Gick iaf upp, käkade frukost, fixade mig och gick till skolan =)
Hade rätt okej lektioner faktiskt, musik, matte, ängla-möte, elevens val, lunch, idrott och så slapp vi gå på tekniken :D YEEEY!! Blev överlycklig, hatar ju teknik!
När idrotten va slut så chillade jag, Johan och Sarah kvar i skolan ett tag :)
Kom hem för typ en halvtimme sen, ska snart käka och sen sova ett tag, är skiiiit trött!


Mitt hår nu! Det är ju jättekort :(



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0